onsdag 10 december 2008

På resande fot..

" YO NIGGAH"

Just nu sitter jag på ett tåg påväg till enköping där jag ska spendera några av min sjukskrivna dagar, tåget va tvunget att köra lite saktare pga ett hjul som blivit lite platt sa gubben som kolla biljetterna, sen finns det två toaletter i min vagn men båda är avsängda!

Säger bara grattis SJ ni äger

Äntligen kan man ha somnat in lite på det skakande tåghelvetet sen hör man en skrikande röst på ca 150db som säger vilken avgång som är näst och vilka tåg som ev. väntar på oss pga förseningar! Visst är det skönt med tåg men då ska man ju inte behöva störas hela jävla tiden, nästa gång blir det 1 class med ett par feta lurar med lugn MOBY som stimulerar mina trumhinnor....

Kan klassas lite som ett I-lands problem men som det ser ut nu i finans krisens oväder kommer vi aldeles således strax vara ett U-land/ då spelar det ingen roll.

///MR. SG 4 DA PSsss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar