torsdag 4 december 2008

Måste få dagarna att gå!

Ny dag nya utmaningar!



Morgonen börja med en resa ner til lokala vårdcentralen för att ta bort mina stygn efter operationen och det såg bra ut inge tecken på infektion eller liknande vilket kändes förjävla skönt, träningen denna vecka har vart helt kanon!!


kan knappt fatta att det är så bra som det är redan nu efter två veckor, jag cyklar kör styrketräning, gång med stavar i lokala löparspåret och allt känns skit bra!

Igår kväll kom Henke Söderkvist och plocka upp mig för att följa med till löpningen och även om jag inte löpte så lyckades jag ta ut mig och även få upp lite flås i backarna =)


Efter träningen drog vi hem till honom o käka lite kvällsmat till en rulle, hans pappas hemlagade ostkaka va inte helt fel..


Jag har jobbat med mina hjul inför nästa år och eftersom jag tycker att orginal hjul är dom absolut bästa eftersom dom aldrig går sönder och är betydligt lättare än andra (aftermarket hjul) så med en fälg med nån rolig färg kommer det bli riktigt nice!!




Ett färdigt nav efter GMS Sports.se egna modifieringar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar