onsdag 3 december 2008

Full fart framåt!

Tja!

Nu var det ett tag sen jag skrev här och det beror mest på att jag inte vart hemma på senaste!
Jag åkte upp till enköping för att träffa min flicka lite, det har vart hur bra som helst och fredagen gick helt åt att förbereda för Emelie och hennes bror (Jonas) årliga sponsor träff som blev riktigt lyckat!
Annars har det vart ganska lungt och en heldel tid i soffan för lite välbehövligt slappande =)

Lördag kvällen vart vi bortbjudna på middag hos Tomas, Tina och lilla Leo med vänner som blev riktigt lyckat bortsett från Emelies lilla misstag med vägvisningen ;) men 6 mils omväg är ju inte såå illa haha...

Träningsmässigt har jag o Emelie vart ute och gått långa promonader som är bra för mitt knä, vi har hunnit med gymmet också.

Måndagen körde vi på gymmet på morgonen sen drog jag o Emelie in till kista gallerian för att kolla lite julklappar men blev visst mest till oss själva av någon konstig anlednig =)
vi hade hur skoj som helst iallafall!

Tisdag vart det rehab på morgonen när jag kom hem från enköping sen jobb i verkstan med buss o bil, så jävla jobbigt en ny växellåda till bilen och lite strul med läckage på bromsrör på bussen! jag har lite att göra om man säger så! nästan tur att jag inte kan köra hoj för då hade jag aldrig hunnit med allt detta...

Nu ska jag dra ner o köra ett pass på gymmet innan jag beger mig till verkstan igen..


Over and out// tja
Slänger med en bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar