söndag 8 februari 2009

A day at Manly

Hej!


Igår skulle det bli riktigt varmt så då drog vi ner till beachen i sydney "Manly" en fin strand med mycke folk och ställen at äta på och affärer att handla i så det passade oss bra.




Det blåste en del och va en heldel "Rips" strömmar i vattnet som drar med en ut i havet så strandvakterna va hårda och man fick inte gå ut så långt men det svalkade skönt i vattnet!


Det blev nåra timmar på stranden sen liten runda upe i afärerna där vi handlade lite och en fin lunch med fish n chips som alltid är gott. Sen kom väderändringen igår kväll med lite regn men nu när vi vaknade vadet knappt blött i gräset men i hoppas på lite mer så banan uppe hos Geoff blir bra! jag körde lite hoj för första gången på tre månader och det va hur skoj som helst det blev två pass på Geoffs trial hoj som jag körde på i skogen o på banan lite, jag kommer ev köra några gånger innan jag åker hem på en riktig hoj. Jag fikj med mig mina knäskydd så jag ska känna efter lite och förhoppnnsvis blir det lite hojåkning!

Jag har inte haft så mycket uppdateringar här på sidan på senaste men jag åkte på en sorts magsjuka dagen efter vi landade å jag vaknade upp mitt i natten för att spy sen varade det hala dagen efter men magen har precis börjat bli bra nu och ska köra på med fysen nu här efter!




Min nya sida stefangranquist.com är snart färdig och ska inom kort finnas på nätet!




Mvh //Stefan #49

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar