onsdag 28 januari 2009

Ljusa tider!

Hej och välkommna!





Efter långa dagar i verkstan!

Tack för alla besök här på sidan men snart har sidan nått sitt slut.


Tanken med sidan va att ha ett ställe att kunna uppdatera er som visar intresse för mig och min
verksamhet. Inom ett par veckor kommer stefangranquist.com finnas på webben.


Men nu kör jag ett inlägg...


Senaste veckan har jag fajtats mot en liten förkylning som nu är borta och jag kan återigen köra på för fullt. Det är oerhört svårt att hålla tillbaka nu när allt känns så bra i knät men jag måste fortfarande träna med insidan, inga skansningar och dumma försök utan träning med medvetenhet och kunskap om vad min kropp tar in på bästa sätt framförallt knät.


Jag har endast ett par dagar kvar innan vi stiger på planet mot Australien för fem veckor i det underbara land. Det ska verkligen bli kanon!




Race photos from ZpeedZone.se

Take Care // Stefan Granquist #49

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar