onsdag 7 januari 2009

Uppdatering






Tjena!




Nu vart det ett bra tag sen sisst och anledningen är att jag var uppe i sälen på Hundfjället!


Veckan där uppe va vekligen precis vad jag behövde, att komma bort från alla "Måsten" och bara göra det jag kände för. Det blev tre 1.5 timmes pass på längdskidorna vilket va helt underbart med sen fick jag mer och mer vätska i knät så jag nöjde mig med dom passen för at inte riskera några komplikationer.



Spåret precis vi soluppgången =)


Annars var det en heldel slappande och pulka åkande med Stoffe i täten som visade hur det skulle gå till då han hoppade ca 3 meter och klarade landningen med en vanlig pulka =) haha jävligt coolt va det!


En dag drog Micke med mig ut på fjället med snöskotern och det va hur skoj som helst jävlar vad dom går asså! Ett race på isgocart va inte heller allt för tråkigt =)


Nu är jag hemma igen och det är träning, mekninge med bussen samt allt annat som behöver göras här hemma som står på schemat..


Det va ganska kallt vid 17 minus, detta efter ett pass på kalven runt! Runt tandådalen berget.


Over and out// S.G #49

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar