söndag 15 februari 2009

Tack o hej!!!

Hejsan!!



Detta är mitt sista inlägg nu på denna sida då jag kommer hålla er uppdaterade
på min nya hemsida "stefangranquist.com" så vänligen titta in och sug åt er informationen =)


Senaste tiden har inbringat en heldel regn mot förmodan då jag fortfarande är i Australien men sånt är livet =)


Idag var vi ute på Geoffs gård så Emelie fått köra hoj och jag o pappa mekade med geoff hans grabb Josh och Emelie med lite tester osv! vi kommer ängna lite tid till att hjälpa mina föräldrar med renoveringar på deras nya hus några dagar. annars är det träning med fys och löpningar som gäller och jag kan nu börja för fullt för första gången på snart tre månader och träna upp mig inför säsongen..



Hade bäst// Stefan #49



stefangranquist.com

granquistmotorsport.com

gmssports.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar