onsdag 19 november 2008

Första inlägget!

Detta är stefangranquist.Blogg

jag har precis inlett min första dag hemma från jobbet på 4-6 månader.

Grejen är att jag kör motocross. Motocross är en av dom farligaste sporterna i världen och jag är en av dess offer!

Månader av slit,blod och mental uppbyggnad slutade veckan efter den första SM deltävlingen i Eksjö 1 maj 2008. Det behövdes inte mer än en kille som kör på mig med en Honda 450 med full gas på trean eller något och träffar mig, för att min säsong skulle förstöras! (men jag är dum i huvet)

I vilket fall som helst så rök mitt inre ledband främre korsband och en bit av minisken i mitt vänstra knä. Inte minst 6 månaders uppbyggnad av mitt självförtroende och vetskap att jag är såpass stark för att vinna.

Imorgon den 20 november 2008 är det dags för Lill Steffes operation. Fan va skoj det ska bli, kommer inte kunna böja på knät och inte minst så bor jag fan på våning 4 utan hiss!

Vi får väl se hur det går....



// Over and out people

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar