söndag 23 november 2008

Blickar framåt!

Tja!
Det rullar på sakta men säkert just nu, dagarna går väldigt sakta om jag ska vara helt ärlig men idag har jag lyckats med två 10min pass på spinning cykeln och en promenad på 45min.

Emellan det så är det mycket töjning och rörelse träning jag håller på med, det känns faktiskt riktigt bra för att vara tre dagar efter operationen. (hoppas det fortsätter lika positivt)

Jag kommer fortsätta såhär de kommnde dagarna och på onsdag ska jag till vätterbyggdens rehabcenter för första titten och träningen där inne. det är viktigt att jag inte överanstränger just nu men så svårt för jag vill bara bli bra!

Första passen på biken idag. Har ju rätt många kvar iofs =)
Det fick bli lite kvälls underhållning med SlimJim! Vi äger på GuitarHero worldTour...

www.granquistmotorsport.com
//I'l get back to ya soon!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar